18 Mart 2015 Çarşamba

Selam mavili,
Sen de orda oturuyorsun, aynı yerde hem de. Böyle arkanı dönsen onu görecekmişim gibi geldi bir an biliyor musun mavili ? Bilmezsin tabi. Karşındaki kıza yürümekle meşguldün o sırada. Elini tutuyordun kaçmasın diye. Ama biliyor musun mavili, gidecek. Sen de öyle arkasından bakacaksın sadece. 
Kaç gündür o zamanlar geliyor aklıma mavili. Belki artık bir şekilde köşeye sıkıştığım için. Nasıl davranacağımı, nasıl sözlerden kaçacağımı bilmediğim için belki de o günleri düşünüyorum. Sonra kendi salaklığıma yanıyorum. Çünkü güzel birşey olmayacak sonunda mavili. Üzgünüm
Belki de aslında beklediğim ufacık bir çabadır mavili ne biliyorsun ? Ufacık birşey. Zor olmasa gerek. Sanırım bana zor değil ama ona zordu mavili. Ondan olmadı. Ondan ben şu anda sana yazıyorum mavili. Ama sen karşındaki kıza bak, beni mi dinleyeceksin sanki ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder